Erik Koronczi je regionálny riaditeľ Superbrands pobočky na Slovensku. Pomáha značke pri budovaní pozitívneho renomé, zaujíma sa o výber značiek, ich hodnotenie, oceňovanie a vzájomnú spoluprácu. 

V 178. epizóde sa dozviete:

  • čo je úlohou značky Superbrands Slovakia, 
  • v akých štátoch značka dominuje, 
  • na akom princípe funguje hodnotenie značiek, 
  • čo musí značka spĺňať aby sa mohla uchádzať o ocenenie, 
  • aký je proces pri výbere značiek, 
  • akým spôsobom prebieha hodnotenie kritérií, 
  • či sa môže ocenenie nachádzať na etikete značky, 
  • ako vyzerá biznis model značky Superbrands Slovakia,
  • ako dlho trvá priebeh hodnotenia. 

Sponzorom 178. epizódy je Affial, spoľahlivá affiliate sieť.
Affiliate marketing využíva v zahraničí 80 % veľkých značiek. Ide o druh výkonnostného marketingu, v ktorom platíte vopred dohodnutú províziu z každého predaja. Affial pomáha slovenským a českým e-shopom. Klikajte na affial.com a presvedčte sa o tom, že affiliate marketing je aj pre vás.

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show