Erik Koronczi je regionálny riaditeľ Superbrands pobočky na Slovensku. Pomáha značke pri budovaní pozitívneho renomé, zaujíma sa o výber značiek, ich hodnotenie, oceňovanie a vzájomnú spoluprácu.
V 178. epizóde sa dozviete:
- čo je úlohou značky Superbrands Slovakia,
- v akých štátoch značka dominuje,
- na akom princípe funguje hodnotenie značiek,
- čo musí značka spĺňať aby sa mohla uchádzať o ocenenie,
- aký je proces pri výbere značiek,
- akým spôsobom prebieha hodnotenie kritérií,
- či sa môže ocenenie nachádzať na etikete značky,
- ako vyzerá biznis model značky Superbrands Slovakia,
- ako dlho trvá priebeh hodnotenia.
Sponzorom 178. epizódy je Affial, spoľahlivá affiliate sieť.
Affiliate marketing využíva v zahraničí 80 % veľkých značiek. Ide o druh výkonnostného marketingu, v ktorom platíte vopred dohodnutú províziu z každého predaja. Affial pomáha slovenským a českým e-shopom. Klikajte na affial.com a presvedčte sa o tom, že affiliate marketing je aj pre vás.
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.