Róbert Klučka je country manager pre Fenix Outdoor. Zaujíma sa o multibrandovú distribúciu vrátane najudržateľnejšej outdoorovej značky Fjällräven.
V 182. epizóde sa dozviete:
- prečo nemajú vlastné e-shopy a podporujú retail,
- aké značky patria medzi sesterské firmy,
- pri akej príležitosti vznikla značka Fjällräven,
- ako zo stanu vznikla kvalitná značková bunda,
- ako vnímajú slovenskí zákazníci značkové produkty,
- na akom princípe funguje marketingový plán,
- čo musí spĺňať obchodník keď chce predávať značku Fjällräven,
- prečo je pri vývoji produktu dôležitý udržateľný dizajn,
- vďaka čomu je značka Fjällräven pravidelne oceňovaná,
- aké podujatia pre zákazníkov organizuje značka Fjällräven.
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.