Róbert Klučka je country manager pre Fenix Outdoor. Zaujíma sa o multibrandovú distribúciu vrátane najudržateľnejšej outdoorovej značky Fjällräven. 

V 182. epizóde sa dozviete:

prečo nemajú vlastné e-shopy a podporujú retail, aké značky patria medzi sesterské firmy, pri akej príležitosti vznikla značka Fjällräven,ako zo stanu vznikla kvalitná značková bunda,ako vnímajú slovenskí zákazníci značkové produkty,na akom princípe funguje marketingový plán, čo musí spĺňať obchodník keď chce predávať značku Fjällräven,prečo je pri vývoji produktu dôležitý udržateľný dizajn, vďaka čomu je značka Fjällräven pravidelne oceňovaná, aké podujatia pre zákazníkov organizuje značka Fjällräven. 


Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show