Daniel Bradáč pomáha ľuďom a firmám budovať ich značky. V súčasnosti pôsobí ako managing partner v brandingovej agentúre Generations, no má viac ako 20 ročné skúsenosti aj s employer brandingom či marketingom. Pracoval pre firmy ako Orange či Poštová banka.

V tomto rozhovore sa okrem iného dozviete: 

ako funguje budovanie firmy spolu s manželkou? prečo je pokora dôležitá pri budovaní značky?ako vyzerá proces budovania značky v agentúre Generations? Čím celý proces začína? ako analyzujú externé prostredie firmy? ako dlho trvajú jednotlivé procesy budovania značky? ako sa ich zistenia implementujú vo vnútri firmy? čo je to GAP analýza? s akým cieľom oslovil Maroš Molnár agentúru Generations? Na čo sa v spolupráci zamerali? V akom štádiu sa momentálne nachádzajú?   

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na peter@podnicast.com. 

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show