Daniel Bradáč pomáha ľuďom a firmám budovať ich značky. V súčasnosti pôsobí ako managing partner v brandingovej agentúre Generations, no má viac ako 20 ročné skúsenosti aj s employer brandingom či marketingom. Pracoval pre firmy ako Orange či Poštová banka.
V tomto rozhovore sa okrem iného dozviete:
- ako funguje budovanie firmy spolu s manželkou?
- prečo je pokora dôležitá pri budovaní značky?
- ako vyzerá proces budovania značky v agentúre Generations? Čím celý proces začína?
- ako analyzujú externé prostredie firmy?
- ako dlho trvajú jednotlivé procesy budovania značky?
- ako sa ich zistenia implementujú vo vnútri firmy?
- čo je to GAP analýza?
- s akým cieľom oslovil Maroš Molnár agentúru Generations? Na čo sa v spolupráci zamerali? V akom štádiu sa momentálne nachádzajú?
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.