Daniel Bradáč pomáha ľuďom a firmám budovať ich značky. V súčasnosti pôsobí ako managing partner v brandingovej agentúre Generations, no má viac ako 20 ročné skúsenosti aj s employer brandingom či marketingom. Pracoval pre firmy ako Orange či Poštová banka.

V tomto rozhovore sa okrem iného dozviete: 

  • ako funguje budovanie firmy spolu s manželkou? 
  • prečo je pokora dôležitá pri budovaní značky?
  • ako vyzerá proces budovania značky v agentúre Generations? Čím celý proces začína? 
  • ako analyzujú externé prostredie firmy? 
  • ako dlho trvajú jednotlivé procesy budovania značky? 
  • ako sa ich zistenia implementujú vo vnútri firmy? 
  • čo je to GAP analýza? 
  • s akým cieľom oslovil Maroš Molnár agentúru Generations? Na čo sa v spolupráci zamerali? V akom štádiu sa momentálne nachádzajú?   

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show