Jozef Hlaváč je podnikateľ, konzultant, biznisový stratég a mentor. Založil reklamnú agentúru Istropolitana Ogilvy, tvoril obchodné stratégie firmám v Izraeli, Južnej Afrike či Nigérii. V Južnej Kórei rozbehol filiálku Heineken a dostal ju na špičku v importe pív v Južnej Kórei. Momentálne pod svojou značkou Jh-Consulting pomáha rásť firmám na Slovensku.

V epizóde sa dozviete: 

  • Aký je rozdiel medzi rozbiehaním korporátnej firmy vs. startupu 🗄️
  • Ako prebieha rozbehnutie firmy
  • Aké podmienky musia byť, na to aby sa firma rýchlo rozrástla
  • Prečo je kvalitný prieskum dôležitou súčasťou rozbehnutia firmy 📊
  • Koľko rokov trvá firmu rozbehnúť
  • Ako sa dostal k projektu Heinekenu v Južnej Kórei 
  • Aké 3 veci sú najdôležitejšie pri tvorbe obchodnej stratégie 📋

Partnerom epizódy je spoľahlivá affiliate sieť Affial.

Počúvate nás radi? Budeme vďační za podporu. Môžete tak spraviť tu: Podnicast.com/dakujeme

Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts a Google Podcasts.

Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept. Ak máte záujem o nahrávanie svojho podcastu, kliknite na www.brept.com.  Brept je štúdio, kde sú brepty povolené.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.

Support the show