Veronika Bošková je spoluzakladateľkou firmy Marklab  a jednou zo  60 certifikovaných Brand Architektov na svete, aktuálne jediným na Slovensku. Jej cieľom je transformácia spoločností na lídrov na trhu pomocou inovatívnych stratégií značky a riešení AI.

Klientom poskytuje biznisové, brandigové a marketingové poradenstvo a taktiež sa venuje ľuďom pôsobiacim v handmade podnikaní. Na túto tému vydala v roku 2017 knihu s názvom Úspešné handmade podnikanie.

V 247. epizóde sa dozviete: 

  • Čo je to charizmatická značka 
  • Akých je 5 disciplín brand buildingu podľa Martyho Neumeiera
  • V čom spočívam "drzý marketing" firiem Liquid Death a Angry Beards
  • Brand purpose a jeho dôležitosť
  • Vznik a inovácia spoločnosti Tony's Chocolonely

V rozhovore spomíname podcast How I built this a knihu od Martyho Neumeiera The Brand Gap, ktorá hovorí o disciplínach brand buildingu.

Pre bonusový obsah Podnicastu sa pridajte do Podnicast KLUBU. Nájdete tu mudrovačky, bonusový obsah bez reklám, a mnoho ďalšieho.

Partnerom epizódy je spoľahlivá affiliate sieť Affial.

Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts.   
 
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].  
 
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.

Support the show