V 269. epizóde PODNICASTU sa Peťo rozprával so spoluzakladateľom brandingového štúdia GoBigname a reklamnej agentúry Darwin and The Machines Michalom Pastierom. Michal je investor, marketér a tiež autor Žltej knihy budovania značky, ktorý nedávno absolvoval Veľkú výzvu na Sahare. Naučila ho myslieť viac pragmaticky a prekonávať strachy, ktoré sa možno ani nenaplnia.
Peťovi tiež porozprával niečo o trendoch a o tom, aké kľúčové je definovať svoju značku jedným slovom…
Ďalej sa v epizóde dozviete:
· Ako pomáhajú extrémne výzvy s hrozbou smrti známemu marketérovi?
· Ako na brand audit značky?
· Čo je hlavná priorita pri budovaní novej značky?
· Ako do celého procesu Start-up(u) vplýva osobnosť majiteľa?
· Prečo propagácia určitého life-style(u) nefunguje pre malé firmy?
Pre bonusový obsah Podnicastu sa pridajte do Podnicast KLUBU. Nájdete tu mudrovačky, bonusový obsah bez reklám a mnoho ďalšieho.
Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept.
Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.