Do Podnicastu tentokrát prišiel konzultant a školiteľ online marketingu, stratégie biznisu a zároveň tvorca najväčšej komunity marketérov s názvom Digitálci Rasťo Kiavčin. Rasťa na platforme HeroHero, kde pravidelne robí online školenia, odoberá viac ako 1 100 ľudí.
Ako sa mu podarilo vybudovať si takú rozsiahlu komunitu? To sa dozviete v najnovšej časti Podnicastu, kde okrem iného poradil Peťovi s monetizáciou podcastu…
Ďalej sa dozviete:
· Prečo získať do komunity jedného „digitálca“ trvá 3 až 6 mesiacov?
· Prečo je marketing opakovanie jednej veci dookola?
· Prečo brand marketing zarába viac ako performance marketing?
· Ako implementovať FOMO (Fear of missing out) do stratégie?
· Ako Rasťo využíva kontinuálne vzdelávanie na svojej platforme?
„Marketing je opakovanie jednej veci dookola. Neverím drahým marketingovým kurzom.“ – Rasťo Kiavčin
Pre bonusový obsah Podnicastu sa pridajte do Podnicast KLUBU. Nájdete tu mudrovačky, bonusový obsah bez reklám a mnoho ďalšieho.
Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept.
Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.