„My hovoríme, že desať minút solídneho trápna je stredne vydarená show.”

Standup komik zo Silných rečí, scenárista, novinár a najnovšie aj tvár kampane Červeného nosa a reťazca Lidl Slovensko, Tomáš Hudák, bol hosťom v našej Podnoske Špeciál. S Katkou a Kubom našli veľa spoločného medzi komikmi a zdravotnými klaunmi a nechýbali ani rubriky “Do naha” a “Mimo komfort”, v ktorej sa môžete tešiť na skvelú scénku. Tomáš okrem iného prezradil:

Ako mu známi posielajú fotky z Lidla Prečo obdivuje zdravotných klaunov a za kým by ich poslal čo sa musia komici, ale aj klauni naučiť ako prvé Že roast je vlastne terapia a prečo môže roastovať len niekoho, koho si váži Prečo je rozhlas jeho srdcová záležitosť a čo ho fascinuje pri tvorbe zábavníka Skúška sirén Za kým by poslal zdravotných klaunov  Ako sa dostal k hokeju a prečo fandí Pitsburgu O čom bude kniha, ktorú práve píše Čo ho dokáže dojať