„Som zástanca toho, že sa má topánka prispôsobovať nohe a nie naopak,“ hovorí Juraj Fehervari, CEO spoločnosti Be Lenka, ktorej sa podarilo vďaka svojim barefoot topánkam preraziť na nie len európskom trhu. Be Lenka dováža obuv do viac ako 60 krajín sveta. Najviac do Česka, Nemecka, Ameriky a Francúzska.
Firma sa okrem topánok zameriava aj na šatky a nosiče detí. Jej cieľom je zmeniť obúvacie a pohybové návyky ľudí a naučiť ich, že cena by pri kúpe nemala byť vždy najdôležitejším parametrom, najmä nie pri pohľade na životné prostredie.
Aj to, ako sa Be Lenka snaží o udržateľnosť a bezodpadovosť, sa dozviete v podcaste Prečo práve oni?, kde predstavujeme príbehy úspešných slovenských podnikateľov zo súťaže EY Podnikateľ roka. Podcast vychádza každú stredu a moderuje ho Adela Vinczeová.