Skupina Slevomat Group, pod ktorú patrí aj Zlavomat.sk, sa stala súčasťou jedného z najväčších dealov v rámci SK/CZ e-commerce, keď ich UK skupina Secret Escapes v roku 2017 kúpila za viac ako 1,5 mld. Kč. Aké bolo pozadie tejto transakcie a čo všetko tomu predchádzalo, prezradil CEO Zlavomat.sk Aleš Mlátilík zakladateľovi Pricemania a Pricemania Academy Michalovi Královi. V rozhovore sa dozviete: - ako sa Aleš dostal so Zlavomat-u a prečo prijal ponuku manažovať SK trh - ako sa zmenil trh zľavových portálov za posledné roky - prečo a ako sa Zlavomat posunul od zliav smerom k inšpirácii - prečo v istom bude ukončili spoluprácu s množstvom partnerov (poskytovateľov zliav) - ako vychádza porovnanie Zlavomat-u v porovnaní s Booking.com a v čom sú iní - prečo Zlavomat opustil segment fashion a na čom to stroskotalo - aké Zlavomat dosiahol čísla za rok 2017 (spostredkovaný obrat, ziskovosť) a aký bol medziročný vývoj - akým spôsobom sa dá ešte rásť na SK/CZ trhu - ako vyzerá dlhodobý súboj so ZlavaDna.sk - ktoré marketingové kanály Zlavomat-u najlepšie fungujú a ako sa im osvedčuje televízia - ako vyhodnocujú televíznu reklamu a kedy podľa Aleša funguje - koľko investujú ročne do marketingu - akú má Zlavomat návštevnosť a mieru konverzie - koľko dnes Zlavomat-u tvorí mobilná návštevnosť - ako sa im osvedčuje mobilná aplikácia - ako prebiehal predaj celej Slevomat skupiny za viac ako 1,5 mld. Kč