V e-commerce je za ostatné roky veľmi silný trend osobného odberu a jedným z lídrov tohto biznisu je aj Zásielkovňa. Aktuálne firma s 30 mil. EUR obratu, 2 200+ odbernými miestami a 500+ zamestnancami. CEO slovenskej pobočky Zásielkovne Alex Jančo prezradil zakladateľovi Pricemanie Michalovi Královi, čo sa skrýva za týmto raketovým rastom, aké sú trendy v osobnom odbere a čo sa naučil pri manažovaní SK pobočky.
Vo videu sa dozviete:
0:30 – čo sa skrýva za raketovým rastom Zásielkovne (30 mil. EUR, 2 200+ odberných miest, 500+ zamestnancov)
1:00 – aké sú hlavné výhody Zásielkovne z pohľadu e-shopov a koncových zákazníkov
2:30 – podľa čoho vyberajú lokácie na odberné miesta, aké sú kritériá výberu
5:30 – koľko e-shopov aktuálne využíva služby Zásielkovne a ktorí sú najväčší
6:30 – čo bolo dôvodom vstupu Notino do vlastníckej štruktúry Zásielkovne
8:15 – ako si stojí Zásielkovňa na logistickom trhu v rámci SK/CZ
9:10 – v ktorých e-shopových riešeniach už je Zásielkovňa zintegrovaná
10:00 – aké sú trendy v osobnom odbere v e-shopoch oproti doručeniu na adresu
10:50 – ktoré krajiny sú aktuálne najviac perspektívne z pohľadu expanzie SK/CZ e-shopov
13:10 – aké nové služby pripravuje Zásielkovňa
14:50 – aká je dlhodobá vízia Zásielkovne v globálnom pohľade
15:50 – ako Alex zvláda raketový rast SK pobočky a čo sa pri tom naučil
18:45 – ako sa pri hľadaní ľudí osvedčili videoinzeráty
20:45 – s akými najčastejšími chybami sa stretáva Alex pri e-shopoch z pohľadu expanzie
Viac o službách Zásielkovne sa dozviete na www.zasielkovna.sk. Držíme palce pri expanzii!