V e-commerce je za ostatné roky veľmi silný trend osobného odberu a jedným z lídrov tohto biznisu je aj Zásielkovňa. Aktuálne firma s 30 mil. EUR obratu, 2 200+ odbernými miestami a 500+ zamestnancami. CEO slovenskej pobočky Zásielkovne Alex Jančo prezradil zakladateľovi Pricemanie Michalovi Královi, čo sa skrýva za týmto raketovým rastom, aké sú trendy v osobnom odbere a čo sa naučil pri manažovaní SK pobočky.

Vo videu sa dozviete:

0:30 – čo sa skrýva za raketovým rastom Zásielkovne (30 mil. EUR, 2 200+ odberných miest, 500+ zamestnancov)

1:00 – aké sú hlavné výhody Zásielkovne z pohľadu e-shopov a koncových zákazníkov

2:30 – podľa čoho vyberajú lokácie na odberné miesta, aké sú kritériá výberu

5:30 – koľko e-shopov aktuálne využíva služby Zásielkovne a ktorí sú najväčší

6:30 – čo bolo dôvodom vstupu Notino do vlastníckej štruktúry Zásielkovne

8:15 – ako si stojí Zásielkovňa na logistickom trhu v rámci SK/CZ

9:10 – v ktorých e-shopových riešeniach už je Zásielkovňa zintegrovaná

10:00 – aké sú trendy v osobnom odbere v e-shopoch oproti doručeniu na adresu

10:50 – ktoré krajiny sú aktuálne najviac perspektívne z pohľadu expanzie SK/CZ e-shopov

13:10 – aké nové služby pripravuje Zásielkovňa

14:50 – aká je dlhodobá vízia Zásielkovne v globálnom pohľade

15:50 – ako Alex zvláda raketový rast SK pobočky a čo sa pri tom naučil

18:45 – ako sa pri hľadaní ľudí osvedčili videoinzeráty

20:45 – s akými najčastejšími chybami sa stretáva Alex pri e-shopoch z pohľadu expanzie

Viac o službách Zásielkovne sa dozviete na www.zasielkovna.sk. Držíme palce pri expanzii!