Štandardný pohľad väčšiny e-shopov na zákazníkov je cez agregované dáta v Google Analytics, ktorý môže byť často zavádzajúci. Keďže každý zákazník a jeho správanie je jedinečné, najväčší e-commerce hráči pochopili, že sa musia pozerať na každého jedného zákazníka samostatne a prispôsobiť mu konkrétne reklamné posolstvo, marketingový kanál, či načasovanie komunikácie. Spoločnosť DataConcept práve vďaka tomuto prístupu pomáha firmám násobne zvyšovať predaje a efektivitu kampaní. O zákazníckej analytike, personalizácii a automatizácii marketingu sa náš Michal porozprával s Braňom Kohlom, CEO spoločnosti DataConcept. Pozrite si prvú časť trojdielneho seriálu:
Vo videorozhovore sa dozviete:
0:18 – Aký je prínos spoločnosti DataConcept? V čom je odlišný ich pohľad na dáta?
2:28 – Vieme tento pohľad uviesť aj na konkrétnych príkladoch?
4:40 – Aké zlepšenie vieme vďaka tomu prístupu dosiahnuť?
6:03 – Ako pomohli zvýšiť predaje Ticket portalu?
7:53 – Je možné vďaka DataConceptu stanovovať aj odlišné ceny pre jednotlivých zákazníkov?
8:08 – Pre aké segmenty / e-shopy je táto automatizácia najvhodnejšia?
9:46 – Od akého objemu transakcií je táto služba rentabilná?
11:48 – Ako funguje success-fee model v DataConcepte?
14:03 – Podľa čoho vyberajú kombináciu nástrojov a prístupov, ktoré pri danom klientovi využijú?
15:31 – V akom rozmedzí sa pohybuje cena za túto službu?
16:03 – Vie DataConcept pomôcť aj s efektívnym využitím nástrojov, ktorými e-shop disponuje, ale nevyužíva naplno ich potenciál?
17:17 – Pracujú len s dátami konkrétneho klienta alebo využívajú aj globálne dáta?
17:56 – Aká je vízia DataConceptu na ďalšie roky?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.