Muziker začínal ako maličká "garážová" firma a dnes je to extrémne rýchlo rastúci e-commerce projekt s desiatkami zamestnancov a obratom v desiatkach miliónoch EUR. Ako sa im to podarilo a čo sa pri tom naučili, porozprával Bronislav Karlík, akcionár a obchodný riaditeľ Muziker a.s. V rozhovore sa dozviete: - ako začal celý príbehu Muziker-u a ako narástli z "garáže" až do dnešných rozmerov - aké chyby urobili pri expanzii a čo by dnes urobili inak - ako sa vyvíjal podiel predaja on-line vs. off-line historicky - čo najviac ťahá raketový rast výnosov (50 % ročne) - aká je stratégia na jednotlivých trhoch pri expanzii - ktoré zahraničné trhy sú z pohľadu úspechu najkomplikovanejšie a prečo - na akej úrovni má e-shop mieru konverzie - ktoré marketingové kanály im najlepšie fungujú z pohľadu návratnosti - ako riešia marketing (in-house vs. spolupráca s agentúrami) - ako majú nastavenú logistiku a sklady - prečo začali otvárať nové segmenty v posledných rokoch a nezostali len pri hudobných nástrojoch - ako sa darí novým segmentom (golf, yachting, bicykle...) - aké majú plány na najbližšie roky - či už dostali ponuku na odkúpenie a ako sa stavajú k otázke investorov