Muziker začínal ako maličká "garážová" firma a dnes je to extrémne rýchlo rastúci e-commerce projekt s desiatkami zamestnancov a obratom v desiatkach miliónoch EUR. Ako sa im to podarilo a čo sa pri tom naučili, porozprával Bronislav Karlík, akcionár a obchodný riaditeľ Muziker a.s. V rozhovore sa dozviete:
- ako začal celý príbehu Muziker-u a ako narástli z "garáže" až do dnešných rozmerov
- aké chyby urobili pri expanzii a čo by dnes urobili inak
- ako sa vyvíjal podiel predaja on-line vs. off-line historicky
- čo najviac ťahá raketový rast výnosov (50 % ročne)
- aká je stratégia na jednotlivých trhoch pri expanzii
- ktoré zahraničné trhy sú z pohľadu úspechu najkomplikovanejšie a prečo
- na akej úrovni má e-shop mieru konverzie
- ktoré marketingové kanály im najlepšie fungujú z pohľadu návratnosti
- ako riešia marketing (in-house vs. spolupráca s agentúrami)
- ako majú nastavenú logistiku a sklady
- prečo začali otvárať nové segmenty v posledných rokoch a nezostali len pri hudobných nástrojoch
- ako sa darí novým segmentom (golf, yachting, bicykle...)
- aké majú plány na najbližšie roky
- či už dostali ponuku na odkúpenie a ako sa stavajú k otázke investorov
powered by