Personalizácia je prispôsobenie vášho webu či on-line marketingu nákupnému správaniu konkrétneho užívateľa. Cieľom je zvýšiť jeho spokojnosť tým, že mu zobrazujem len relevantné ponuky a zároveň tak zvyšujem mieru konverzie a tým pádom aj ziskovosť e-shopu. O personalizácii nám viac prezradil Daniel Koždoň, Head of Business Development CEE zo spoločnosti QuarticOn, ktorá zabezpečuje personalizáciu aktuálne už pre viac ako 400 webov.
V rozhovore sa dozviete:
0:50 – čomu sa venuje QuarticOn a aký je ich biznis model
1:40 – prečo je personalizácia v e-commerce dôležitá a čo sa dá vďaka nej dosiahnuť
2:10 – čo je vlastne personalizácia a čo všetko je možné v rámci e-shopov personalizovať
4:45 – ako sa dá personalizácia využiť pri zoraďovaní produktov vo výpise produktov v e-shope
5:30 – aké konkrétne prvky na webe je možné personalizovať a aké výsledky sa dajú vďaka personalizácii dosiahnuť
8:00 – je možné zbierať dáta o užívateľoch na webe a následne cez MailChimp na nich posielať personalizované e-maily
9:30 – ako náročné je začať zbierať dáta o užívateľoch pre účely personalizácie
10:40 – ako začať s personalizáciou z hľadiska e-shopového riešenia, na ktorom beží môj e-shop
13:30 – od akej návštevnosti e-shopu má zmysel začať s personalizáciou
14:15 – aký prínos vie mať personalizácia z pohľadu financií (miera konverzie, bounce rate, čas na stránke apod.)
15:55 – v ktorých prípadoch personalizácia nemusí fungovať
17:00 – je možné pozbierané dáta o správaní užívateľov následne využiť aj na personalizáciu Google Ads či Facebook Ads apod.
19:40 – ktoré významné e-shopy v SK/CZ už aktívne pracujú s personalizáciou
21:00 – aké sú trendy v personalizácii a kam sa táto oblasť posúva
22:00 – ako sú chránené moje dáta o užívateľa z pohľadu prípadného zneužitia
22:50 – aké sú najčastejšie chyby pri personalizácii a ako sa im vyvarovať
Konkrétne príklady využitia personalizácie v praxi si môžete pozrieť na: https://quarticon.com/cs/case-studies/
Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 3:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.