Istotne ste sa stretli s tým, že prídete do e-shopu, otvoríte si produkt a tam je suchý jednovetový popis. Nič sa z neho nedozviete. Nevyvolá vo vás žiadnu emóciu.  A potom prídete na druhý e-shop. Produkt má „šťavnatý“ popis. Nájdete v ňom všetky potrebné informácie o vlastnostiach. Jeho prínos, možnosti využitia či jeho údržbu. Hneď si viete predstaviť, ako ho používate v praxi, a vysoko pravdepodobne ho kúpite práve v tomto e-shope.   

Práve šťavnaté a kvalitné texty s pridanou hodnotou vám vedia zabezpečiť dlhodobú konkurenčnú výhodu, zvýšiť mieru konverzie a zlepšiť vaše pozície v rámci výsledkov vyhľadávania (SEO).   

O tom, ako poznať kvalitné texty na váš web, blog či sociálne siete, sa náš Michal rozprával s Danielom Výchom. Všetci ho volajú Danny. Je zakladateľom obsahovej agentúry CoolWriters. Manažuje tím 13+ nielen copywriterov, ktorí tvoria strategické a predajné texty pre sebavedomé firmy.

Viac o tvorbe kvalitných a „šťavnatých“ textov sa dozviete aj na: https://coolwriters.sk/

V rozhovore sa dozviete:
00:32 Kto sú CoolWriters, ako firma vznikla, čomu sa venuje a aká je jej vízia?
02:12 Prečo klásť dôraz na kvalitné texty a ako to správne argumentovať klientom?
03:37 Aké sú parametre kvalitných textov, prípadne ako rozlíšiť kvalitných copywriters?
07:48 Ako vyzerá a prebieha spolupráca s klientmi od prvého kontaktu až po dodanie textov klientovi?
09:46 Ako sa pohybuje cenotvorba copywritingu v rámci  služieb Coolwriters a na akých klientov sa firma zameriava?
11:12 Aké najčastejšie chyby robia e-shopy pri (ne)tvorbe textov a ako sa im vyvarovať? 14:04 Ktoré podstránky by mali mať prioritu z pohľadu editovania a „vyšperkovania“ textov?
15:10 Aká by mala byť optimálna dĺžka popisu kategórií?  
16:31 Ako veľmi je zásadné poznať cieľovú skupinu pre nastavenie správneho „tone-of-voice“ textov?
17:43 Ako získať informácie o cieľovej skupine?  
18:47 Ako nájsť balance medzi požiadavkami SEO a UX v rámci tvorby textov a do akej miery sa pri písaní textov zohľadňuje SEO   
20:25 Ako vyberať copywriterov do tímu a ako prebieha kontrola jednotlivých textov?
21:55 Pociťuje firma nejaké ohrozenie z rozvíjajúcej sa umelej inteligencie?
23:31 Prečo umelá inteligencia nenahradí dobrého copywritera?
26:08 Aká je dlhodobá vízia CoolWriters a aké sú ambície na rok 2023?
27:28 Odkiaľ čerpá Danny z CoolWriters inšpiráciu a aké zdroje používa na samovzdelávanie?

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.