Ak chcete čokoľvek v on-line biznise zlepšiť, musíte to v prvom rade merať. Nástroje Google Analytics, Google Search Console a Google Tag Manager dnes patria k základnej výbave on-line podnikateľov a marketérov. Aké však majú špecifiká, ktoré kľúčové reporty a metriky sledovať a akým chýbam sa v rámci digitálnej analytiky vyvarovať, o tom v rozhovore porozprávala Júlia Micháleková, CEO spoločnosti DASE, ktorá sa špecializuje výhradne na digitálnu analytiku.
V rozhovore sa dozviete:
00:35 – prečo zvolil DASE zameranie čisto na digitálnu analytiku na rozdiel od väčšiny agentúr
02:50 – prečo je vôbec digitálna analytika dôležitá v rámci on-line biznisu a čo je to data-driven rozhodovanie
05:40 – ktoré základné nástroje by mal ovládať a používať každý majiteľ a marketér on-line firmy
08:15 – aké výhody a nevýhody má Google Analytics z pohľadu relevancie dát pre rozhodnutia
12:50 – ktoré kľúčové reporty a metriky sledovať v Google Analytics-e, ak podnikám v e-commerce
16:50 – akým spôsobom Google Analytics pripisuje konverzie jednotlivým zdrojom návštevnosti a čo je to atribúcia
20:10 – čo sú to asistované konverzie v GA a prečo je dôležité ich sledovať
22:20 – prečo a ako používať Google Tag Manager v rámci e-commerce a aké sú jeho výhody
27:10 – aké najčastejšie chyby robia majitelia a marketéri e-shopov v rámci analytiky a ako sa im vyvarovať
34:40 – aké sú najčastejšie chyby pri riešení GDPR problematiky na e-shopoch a weboch a ako by to malo byť správne riešené
40:25 – ako celú analytiku uchopiť, ak som začiatočník a s čím začať
Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2:
Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykly aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 3:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.