Nastaviť spoluprácu s agentúrou, aby fungovala a fungovala dlhodobo, nie je vôbec jednoduché. Kedy a ako si vybrať agentúru a čo všetko je dôležité pri začiatku a priebehu spolupráce, prezradil vo videu Juraj Sasko, Executive Director agentúry Visiblity. Vo videorozhovore sa dozviete:
Spolupráca klient – agentúra
1:05 – kedy vôbec má zmysel zvažovať spoluprácu s agentúrou a aké podmienky by mali byť splnené
3:18 – čo si premyslieť interne pred tým, ako oslovím agentúru(y) alebo freelancerov na prípadnú spoluprácu
5:30 – aké sú predpoklady na to, aby spolupráca klient – agentúra fungovala dlhodobo
7:55 – aký má Juraj názor na výkonnostné modely spolupráce (odmena agentúry závislá od výkonu kampaní)
10:40 – ako najlepšie vyhodnocovať na strane klienta spoluprácu s agentúrou a jej výsledky
14:45 – ako sa orientačne pohybujú ceny za prieskumy znalosti značky (brand awareness)
15:50 – ktoré marketingové kanály sú najefektívnejšie pre e-shopy a pre e-commerce celkovo
Príbeh Visibility (minulosť, súčasnosť a budúcnosť)
18:20 – ako sa od roku 2009 zmenil biznis Visibility (a celkovo agentúrny biznis)
20:30 – o ktoré služby je dnes najväčší záujem zo strany klientov agentúry
22:30 – akým spôsobom Visibility generuje dopyty od potenciálnych klientov
24:20 – ako sa darí Visi na CZ trhu a prečo je celý web aj identita úplne odlišná od SK trhu
27:40 – čo je dôležité pre dosiahnutie ziskovosti a zdravého finančného riadenia agentúry
29:20 – čo je dôvodom, že sa Juraj presťahoval po 3,5 rokmi naspäť z Prahy do Bratislavy
30:10 – ako sa Juraj vysporiadal s odchodom kľúčových ľudí Júliou Michálekovou (Managing Director SK) a Marekom Šulíkom (Strategy Director) z agentúry
33:05 – čo plánuje Visi na rok 2019 a aké výzvy ich čakajú
35:35 – zvažuje Juraj v budúcnosti expanziu aj do ďalších krajín Juraj ako podnikateľ – 3 tipy na záver
38:05 – aké 3 najväčšie chyby Juraj urobil počas podnikania a ako sa z toho poučil