Michal Pastier patrí medzi top marketérov a kreatívcov v regióne a je držiteľom viac ako prestížnych 200 ocenení. Zároveň má za sebou stovky prednášok a rozhovorov o brandingu, preto sme sa snažili v rozhovore nájsť taký uhol, aby bola téma budovania značky a rebrandingu (nielen) pre majiteľov e-shopov lepšie uchopiteľná. V rozhovore sme sa bavili o tom, čo vlastne všetko je brand (nie, je je to len logo…), aké parametre by mala mať dobrá značka a rozobrali sme si konkrétne príklady rebrandingov e-commerce firiem. Hosťom bol Michal Pastier, zakladateľ brandingového štúdia GoBigname a hybridnej reklamnej agentúry Darwin&The machines.
V rozhovore sa dozviete:
00:54 V prvom kroku si zarámcujme, čo všetko je značka a aký má vplyv na ziskovosť akejkoľvek firmy? Prípadne aj aké metriky sila značky ovplyvňuje (miera konverzie…).
03:10 Poďme si ukázať príklady úspešných rebrandingov SK e-shopov a ako k tomu pristúpili. (Waragod, Holokolo, Bondston, Kondela, Muziker…)
11:03 Keď sa zamyslíme nad tým, aké parametre by mala spĺňať efektívna značka e-shopu, ktoré by to boli?
15:48 Ukážme si príklad konkrétnej brandovej kampane a aké priniesla biznisové výsledky.
26:23 Kedy by mal projekt tvorby značky ideálne začať, ako by mal prebiehať optimálne a ktoré faktory by do toho procesu mali vstupovať? Ako pristupovať k tvorbe/budovaniu značky s malým rozpočtom?
47:45 Aké sú najčastejšie chyby pri tvorbe/budovaní značky u e-commerce firiem?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.