Hlavne pri menších a stredných on-line biznisoch nie je 100% ročný rast obratu ničím výnimočným. Je však takýto rast zdravý a udržateľný? Aké najčastejšie chyby robia e-shopy v rámci svojich on-line kampaní. Čím sa odlišujú úspešné e-shopy od tých menej úspešných? Na tieto a ďalšie otázky odpovedal v rozhodovre Tomáš Varga, CEO výkonnostnej agentúry GoUP.

Vo videorozhovore sa dozviete:

0:55 - aká je filozofia agentúry GoUP a pre akých klientov najčastejšie pracujú

1:30 - je 100 % ročný rast obratu pri on-line biznisoch zdravý a udržateľný

2:20 - kde robia menšie a stredné e-shopy najčastejšie chyby v on-line kampaniach

4:55 - z pohľadu návratnosti Google Ads vs. FB Ads, čo vychádza štandardne lepšie?

5:30 - kedy si spravovať FB/Insta kampane vo vlastnej réžii a kedy sa obrátiť na agentúru/freelancera

7:25 - aké najčastejšie chyby robia klient v rámci Google Ads a ako sa im vyvarovať

9:50  - ako funguje GoUP audit a ako pracovať s jeho výsledkami

11:00 - akú majú skúsenosti s nástrojmi na automatizáciu produktovej inzercie (Blue Winston, Adboost, PPC Bee apod.)

11:35 - aké má výhody a nevýhody správa on-line kampaní in-house vs. freelancer vs. agentúra

13:50 - čo je kľúčové z pohľadu rastu e-shopu (obratu, ziskovosti)

15:25 - ako zvýšiť výkon kampane na strane samotného e-shopu/webu

17:45 - ako si viem skontrolovať, či mám dobrú agentúru/freelancera

20:45 - čo odlišuje úspešné e-shopy od tých menej úspešných


Bezplatný audit vašich Google Ads kampaní si môžete nechať spracovať tu:

https://goaudit.sk/