Hlavne pri menších a stredných on-line biznisoch nie je 100% ročný rast obratu ničím výnimočným. Je však takýto rast zdravý a udržateľný? Aké najčastejšie chyby robia e-shopy v rámci svojich on-line kampaní. Čím sa odlišujú úspešné e-shopy od tých menej úspešných? Na tieto a ďalšie otázky odpovedal v rozhodovre Tomáš Varga, CEO výkonnostnej agentúry GoUP.
Vo videorozhovore sa dozviete:
0:55 - aká je filozofia agentúry GoUP a pre akých klientov najčastejšie pracujú
1:30 - je 100 % ročný rast obratu pri on-line biznisoch zdravý a udržateľný
2:20 - kde robia menšie a stredné e-shopy najčastejšie chyby v on-line kampaniach
4:55 - z pohľadu návratnosti Google Ads vs. FB Ads, čo vychádza štandardne lepšie?
5:30 - kedy si spravovať FB/Insta kampane vo vlastnej réžii a kedy sa obrátiť na agentúru/freelancera
7:25 - aké najčastejšie chyby robia klient v rámci Google Ads a ako sa im vyvarovať
9:50 - ako funguje GoUP audit a ako pracovať s jeho výsledkami
11:00 - akú majú skúsenosti s nástrojmi na automatizáciu produktovej inzercie (Blue Winston, Adboost, PPC Bee apod.)
11:35 - aké má výhody a nevýhody správa on-line kampaní in-house vs. freelancer vs. agentúra
13:50 - čo je kľúčové z pohľadu rastu e-shopu (obratu, ziskovosti)
15:25 - ako zvýšiť výkon kampane na strane samotného e-shopu/webu
17:45 - ako si viem skontrolovať, či mám dobrú agentúru/freelancera
20:45 - čo odlišuje úspešné e-shopy od tých menej úspešných
Bezplatný audit vašich Google Ads kampaní si môžete nechať spracovať tu:
https://goaudit.sk/