Maťo s kamarátom Julom najprv robili športy, neskôr ich sledovali v TV a nakoniec začali jazdiť na top futbalové a hokejové zápasy do zahraničia. Vtedy vznikla idea sprostredkovať tieto zážitky aj kamarátom a známym. Z malej "kamarátskej" firmy sa od roku 2011 stal seriózny travel biznis s obratom viac ako 7 mil. EUR pôsobiaci na SK, CZ, HU, AT, RO a CR trhoch. Zakladateľ Pricemanie Michal Král vo videorozhovore vyspovedal jedného zo zakladateľov Maťa Očenáša, ako to celé prebiehalo od a čo sa pri tom Maťo naučil.   

V rozhovore sa okrem iného dozviete:
00:40 - Aké boli začiatky projektu Futbaltour/Hokejtour a ako sa zo záľuby stal seriózny biznis
02:00 - V čom je pridaná hodnota ich služieb oproti “samo-cestovaniu” na športové zápasy
03:15 - Ako funguje cenotvorba zájazdov
04:30 - Ako sa darí projektu na zahraničných trhoch (CZ, HU, AT, RO, CR) a ako fungujú organizačne z pohľadu manažovania ľudí
08:40 - Aké je rozdelenie obratu medzi jednotlivé krajiny
10:05 - Koľko investujú do marketingu, ktoré kanály “žerú” najviac rozpočtu a aká je miera konverzie
14:00 - Aké boli kľúčové faktory úspechu a rýchleho rastu na úkor konkurencie
16:10 - Aký spôsobom riešia vývoj portálu, koľko investujú do developmentu a na akej technológii beží projekt
20:25 - Aké sú Maťove ciele z pohľadu riadenia a výsledkov firmy na 2019/2020
22:40 - Ktoré destinácie/zápasy sú najviac atraktívne pre fanúšikov a čo sa najlepšie predáva
25:20 - Čo Maťa podnikanie naučilo a čo by urobil dnes inak  

Tip 1:  Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.  

Tip 2:  Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.  

Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.