Behaviorálna ekonómia a psychológia predaja sú zdanlivo akademické výrazy, ktoré však majú mimoriadne praktické využitie prakticky vo všetkých oblastiach e-commerce a on-line marketingu celkovo. Matej Šucha zo spoločnosti MINDWORX patrí k top expertom na túto problematiku a v rozhovore so zakladateľom Pricemanie Michalom Králom okrem iného prezradil: - čo to vlastne je behaviorálne ekonómia a prečo by vás on-line podnikateľov a marketérov malo zaujímať - ako si získať dôveru potenciálnych zákazníkov pri ich prvej návšteve na vašom webe - ako uľahčiť zákazníkom rozhodnutie o výbere produktu - ako a prečo odstrániť neistotu zákazníka pri rozhodovaní - ako správne komunikovať cenu produktu a ako funguje cenová kotva - aký vplyv na rozhodnutie zákazníka majú recenzie a čo je to sociálne schválenie - ako pracujú s psychológiou predaja portály Booking, Bonami a ďalšie - ako sa vzdelávať v oblasti behaviorálnej ekonómie a získať know-how od špičkovy v obore Dana Arielyho - aké 3 praktické veci môžete urobiť pre zvýšenie miery konverzie vášho on-line biznisu