Behaviorálna ekonómia a psychológia predaja sú zdanlivo akademické výrazy, ktoré však majú mimoriadne praktické využitie prakticky vo všetkých oblastiach e-commerce a on-line marketingu celkovo. Matej Šucha zo spoločnosti MINDWORX patrí k top expertom na túto problematiku a v rozhovore so zakladateľom Pricemanie Michalom Králom okrem iného prezradil:
- čo to vlastne je behaviorálne ekonómia a prečo by vás on-line podnikateľov a marketérov malo zaujímať
- ako si získať dôveru potenciálnych zákazníkov pri ich prvej návšteve na vašom webe
- ako uľahčiť zákazníkom rozhodnutie o výbere produktu
- ako a prečo odstrániť neistotu zákazníka pri rozhodovaní
- ako správne komunikovať cenu produktu a ako funguje cenová kotva
- aký vplyv na rozhodnutie zákazníka majú recenzie a čo je to sociálne schválenie
- ako pracujú s psychológiou predaja portály Booking, Bonami a ďalšie
- ako sa vzdelávať v oblasti behaviorálnej ekonómie a získať know-how od špičkovy v obore Dana Arielyho
- aké 3 praktické veci môžete urobiť pre zvýšenie miery konverzie vášho on-line biznisu
powered by