Behaviorálna ekonómia a psychológia predaja sú zdanlivo akademické výrazy, ktoré však majú mimoriadne praktické využitie prakticky vo všetkých oblastiach e-commerce a on-line marketingu celkovo. Matej Šucha zo spoločnosti MINDWORX patrí k top expertom na túto problematiku a v rozhovore so zakladateľom Pricemanie Michalom Králom okrem iného prezradil:
– čo to vlastne je behaviorálne ekonómia a prečo by vás on-line podnikateľov a marketérov malo zaujímať
– ako si získať dôveru potenciálnych zákazníkov pri ich prvej návšteve na vašom webe
– ako uľahčiť zákazníkom rozhodnutie o výbere produktu
– ako a prečo odstrániť neistotu zákazníka pri rozhodovaní
– ako správne komunikovať cenu produktu a ako funguje cenová kotva
– aký vplyv na rozhodnutie zákazníka majú recenzie a čo je to sociálne schválenie
– ako pracujú s psychológiou predaja portály Booking, Bonami a ďalšie
– ako sa vzdelávať v oblasti behaviorálnej ekonómie a získať know-how od špičkovy v obore Dana Arielyho
– aké 3 praktické veci môžete urobiť pre zvýšenie miery konverzie vášho on-line biznisu