Na slovenskom trhu dnes pôsobí viac ako 10 000 e-shopov. Len veľmi málo z nich však dokáže generovať zaujímavý profit a napĺňať tak predstavy a ciele svojich majiteľov. O tom, ako nastaviť stratégiu e-shopu, 4P (Product, Price, Place, Promotion), čo všetko zobrať do úvahy a ako sa na trhu odlíšiť od konkurencie, sa náš Michal Král rozprával s Naďou Kacera a Ankou Sabolovou zo spoločnosti Levosphere, ktorá pre svojich klientov tvorí biznismarketingové stratégie.
Užite si video!
Naďa a Anka sú tiež autorkami ďalších úspešných projektov:
Kniha Marketing v praxi: https://www.levosphere.sk/eshop/marketing-v-praxi-kniha/On-line kurz
Aby značka ožila:https://www.levosphere.sk/online-video-kurz/aby-znacka-ozila/Podcast
Marketing v praxi: https://www.levosphere.sk/podcast/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.