Keď majitelia a marketéri e-shopov riešia, ako zvýšiť predaje, vo veľkej väčšine prípadov sa sústreďujú na marketingové kanály, rozpočty, CPC a ako z nich vypumpovať maximálny výkon. Pri tom rovnako veľké ak nie ešte väčšie zvýšenie obratu a profitability e-shopu viete dosiahnuť tým, že zvýšite mieru konverzie či priemernú hodnotu objednávky.   

To priamo súvisí aj s dôveryhodnosťou e-shopu, ktorá zásadne ovplyvňuje to, čo zákazník u vás nakúpi, alebo sa preklikne ku konkurencii.  Zvýšenie miery konverzie je o to dôležitejšie, keďže tým zvýšite efektivity všetkých vašich marketingových a PR aktivít a vygenerujte väčší obrat aj pri nezmenenej návštevnosti.  

O tom, ako zvýšiť dôveryhodnosť e-shopu a čo všetko ju ovplyvňuje, sa náš Michal rozprával so Simonkou Kubán, špecialistkou na predajnú psychológiu v SCR Interactive.  

Viac o službách SCR Interactive sa dozviete aj na https://www.scrinteractive.sk/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.