SAShE.sk je dnes najväčšie on-line trhovisko s hand-made výrobkami na SK trhu, ktoré pomáha viac ako 6 000 predajcom dostať ich produkty k svojim zákazníkom. S návštevnosťou viac ako 2 mil. návštev mesačne patrí určite k popredným e-commerce projektom u nás. Michal Král z Pricemania vyspovedal spoluzakladateľku SAShE Sašu Miklášovú, ktorá v rozhovore prezradila:
– ako s Jurajom rozbiehali SAShE a čo bolo rozhodujúce z pohľadu úspechu
– ako riešili vývoj portálu a v čom je celé riešenie unikátne
– akým spôsobom zarábajú peniažky a prečo začali pre predajcov realizovať aj kampane na Facebooku
– ako sa postupne rozrastal tím a prečo je z pohľadu investícií kľúčový pre ďalší rozvoj
– prečo je dôležité mať od začiatku pod kontrolou financie firmy a „každý cent“
– aké je zloženie návštevnosti a vďaka čomu SAShE rastie prakticky bez marketingových investícií
– prečo napriek vysokej návštevnosti a počtu zobrazených stránok nikdy nepustili bannerové kampane na web
– akým spôsobom pomáha SAShE predajcom, aby predávali viac
– prečo sa pustili aj do organizácie eventov a ako sa im darí v tomto smere
– či už mali ponuky na odkup od investorov a ako sa k nim stavajú
– ako sa dá skĺbiť podnikanie a materstvo
– aké majú ďalšie plány na najbližších 3-5 rokov
– prečo v SAShE na rozdiel od iných e-shopov expanzia do zahraničia nie je téma