Expedícia zásielok môže e-shopu spôsobovať významné časové a finančné náklady alebo ich naopak šetriť vďaka automatizácii a využívaní efektívnych nástrojov. Neoship je nástroj, ktorého cieľom je práve zautomatizovať expedíciu v e-shope a konateľ spoločnosti Neoship Tomáš Záškvara vám v rozhovore prezradí:
0:35 - čomu sa venuje Neoship a aká je pridaná hodnota nástroja pre e-shopy
1:15 - ako fungujú menšie e-shopy bez automatizácie a aké to má nevýhody
2:55 - koľko je možné ušetriť vďaka automatizácii expedície
4:00 - pri akom počte objednávok dáva zmysel začať uvažovať o automatizácii
6:50 - ktoré z funkcií Neoshipu dokážu e-shopu ušetriť najviac času a financií
8:15 - prečo si ako partnera na prepravu vybrali práve SPS / Intime a či uvažujú aj o integrácii iných prepravcov
10:15 - v ktorých e-shopových riešeniach už je nástroj Neoship zintegrovaný
12:10 - koľko objednávok sprocesuje Neoship za rok
12:30 - koľko e-shopov aktuálne využíva Neoship a ktoré sú tie najznámejšie
13:30 - je schopný Neoship vyjednať lepšie ceny prepravy ako si viem vyjednať sám ako majiteľ e-shopu
15:30 - ako správne nastaviť cenotvorbu dopravy v e-shope pre koncových zákazníkov a akým chybám sa vyvarovať
19:20 - je Neoship pripravený na trend expanzie e-shopov do zahraničia?
19:40 - aká je vízia Neoshipu z dlhodobého hľadiska a aké sú plány