Po rozhovore s Braňom (CEO) sa náš Michal rozprával s Veronikou Žatkovou (Data Scientist) zo spoločnosti DataConcept, ktorá sa venuje veľmi pokročilej práci s nielen zákazníckými dátami. Práve vďaka dátam o správani jednotlivých zákazníkov dokážeme zásadným spôsobom zvýšiť mieru konverzie v e-shope a to tak, že jednak personalizujeme marketingové kampane a zároveň vieme personalizovať samotný web, aby reagoval na potreby a správanie zákazníka. Ako vôbec rozmýšľať nad prácou s dátami, na to vám odpovie nasledujúci rozhovor.
V rozhovore sa dozviete:
00:15 – Aké dáta dnes vieme zbierať o užívateľoch/zákazníkoch v e-commerce?
2:05 – Je možné zistiť finančnú „zaujímavosť“ zákazníka podľa zdroja, odkiaľ prichádza?
2:45 – Keď už dáta mám, ako mám s nimi pracovať?
4:25 – Prečo a ako merať LifeTime Value zákazníka? (výnosy za celú životnosť zákazníka)
5:25 – Má zmysel pracovať aj s dátami z účtovných systémov / ERP?
5:50 – Ako vôbec začať pracovať s dátami, nad čím sa treba zamyslieť?
10:30 – Ako využiť dáta o zákazníkoch na personalizáciu webu a zvýšenie miery konverzie?
11:00 – Aké analytické modely je vhodné používať v e-commerce?
Viac o zákazníckych dátach sa dozviete aj na www.dataconcept.sk.
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.