V poslednej časti 3-dielneho seriálu o zákazníckych dátach sme sa venovali najmä automatizácii marketingu a prepájaniu jednotlivých marketingových kanálov. Michal Král sa rozprával so Zuzanou Čepcovou, CX Consultantom zo spoločnosti DataConcept.
Vo videorozhovore sa dozviete:
0:15 – Čo je automatizácia kampaní?
2:36 – Ako začať pracovať na automatizácii?
4:39 – Kde by sme mali dáta zbierať alebo merať? Aké nástroje použiť?
6:21 – Ktoré marketingové kanály vieme automatizovať?
8:11 – Aké sú príklady automatizácie z e-commerce segmentu?
10:54 – Čo je cieľom automatizácie a personalizácie kampaní?
12:48 – Aký je priebeh komunikácie s klientom pri nastavovaní týchto kampaní?
14:54 – Je nejaký minimálny počet objednávok, od ktorého začne tento model fungovať?
Viac o zákazníckych dátach sa dozviete aj na www.dataconcept.sk.
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.