Väčšina e-shopov využíva v rámci komunikácie výkonnostný marketing, ale len veľmi málo z nich aktívne pracuje na budovaní značky. Pritom je to veľmi veľmi efektívny spôsob, ako budovať vzťah so zákazníkmi, zvyšovať mieru konverzie a tým aj ziskovosť e-shopu. Ako pristupovať k otázke budovania značky e-shopu, ako silu značky merať a ako na nej pracovať, nášmu Michalovi porozprávala Zuzka Karasová, Business Director Performics, agentúry zameranej na výkon.   

Užite si rozhovor!  

Ďalšie zaujímavé články a case studies nájdeš aj na: https://www.performics.com/sk/blog/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.      
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.          
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.