Dni plné robenia fotiek a mailová schránka prepchatá návrhmi na spolupráce. Presne takto vyzerá životný štýl, ktorý zaujíma spoločnosť stále viac. Vidinou sú lukratívne zárobky či produkty zadarmo. Čo na to treba? Podľa beauty blogerky a influencerky Jany Hrmovej je na spoluprácu so známymi značkami treba viac ako len tisíce followerov. Aký je jej systém?
Instagramerka s 200-tisíc sledovateľmi prezradila, či všetky jej spolupráce začínajú oslovením zo strany firmy alebo je to niekedy naopak. Ako sa dohadujú financie a má svoj cenník? Jana odhalila, že počas niektorých období v roku je jej „tarifa“ vyššia. Zároveň dodáva, že niektoré veci si rada prediskutuje aj s inými influencermi.
Vyberá si spolupráce iba podľa svojich preferencií, či je za tým sofistikovanejšia stratégia? Čo všetko musí zarábajúci influencer sledovať? Bude to takto podľa nej fungovať „naveky“ či rozmýšľa aj nad iným typom práce do budúcnosti?