Obchod prináša každoročne najvyšší počet pracovných ponúk na Slovensku. V súvislosti s predavačmi a pokladníkmi však na verejnosti kolujú aj reči, že ide o zamestnancov, ktorí pracujú v kontroverzných podmienkach. Ako na takéto povery reaguje HR manažérka spoločnosti Tesco Miroslava Rychtarechová?
Porozprávali sme sa o tom, ako sa pestuje lojalita zamestnancov. Miroslava nám o sebe samej dokonca prezradila, že jej lojalita voči firme je tak veľká, že nemá dobrý pocit, keď nakupuje v iných reťazcoch. Ako a prečo nadobudla takýto pocit?
Obchodné reťazce sa musia pri hľadaní ľudí vysporiadať s veľkou vzájomnou konkurenciou. HR manažérka nám však potvrdila, že to do jej práce neprináša nenávisť ani prílišnú súťaživosť. Mnohokrát dokonca sama priznáva, že obchodom konkurenčný boj pomáha zlepšovať pracovné prostredie a navzájom od seba odkukávajú zaujímavé nápady. Miroslava si s nami dokonca zaspomínala aj na jeden počin z minulosti, keď Tesco zamestnávalo korčuliarov. Prezradila ako vyzeral nábor a skúšky na tieto špeciálne pozície.