Biznis či vplyv? Táto otázka už od nedeľnej noci a pondelkového rána zamestnáva nielen mediálneho experta Václava Štětku z britskej univerzity Lowghborowgh. Jej spúšťačom je správa, že Petr Kellner – najbohatší Čech – kupuje jednu z našich najvplyvnejších televízií. Predaj Markízy už musia potvrdiť len regulátori na európskej a národnej a teda slovenskej strane. Kto je miliardár Kellner? Prečo rozširuje svoj úspešný – no najmä finančný a telekomunikačný biznis – aj o médiá? Neutrpí tým sloboda novinárskej tvorby a v konečnom dôsledku informovanosť nás všetkých?

Existujú však aj náznaky, že miliardár Petr Kellner môže Markízu kupovať pre finančnú skupinu Penta.

Budete počuť mediálneho experta Václava Štětku, Karla Hvížďalu, Miroslavu Kernovú (Omediach) a Beatu Balogovú z Medzinárodného tlačového inštitútu.

 

Moderuje Jaroslav Barborák.