Do našej Refresher obývačky tentokrát prijal pozvanie Gogo, ktorý už dávno nie je len youtuberom, ale aj režisérom a zakladateľom produkčnej spoločnosti Deadline. Jeho pôsobenie „za kamerou“ ako režiséra sme mali možnosť vidieť napríklad pri klipe Kontrafaktu s názvom Instagram alebo pri posledných vizuáloch DJa Maireeho. Gogo stále youtuberstvo nezavesil na klinec, už však nechcel mať pocit, že musí obsah tvoriť nasilu, pretože to vyžadujú sledovatelia, zároveň sa chcel posunúť aj po technickej stránke. Gogo v našom rozhovore na rovinu priznal, že sa pri prvých svojich videách finančne prepočítal a pravdou zostáva, že súčasťou jeho práce musí byť aj schopnosť vyčarovať vkusný vizuál za relatívne nízky rozpočet. Náklady za prvé klipy sa vyšplhali aj nad desaťtisíc eur, vysvetľuje však, že ide v prvom rade o investíciu do skúsenosti, aby mohol pracovať s najlepšími ľuďmi a technikou. Okrem hudobných videoklipov sa venuje Gogo aj natáčaniu komerčného obsahu a reklám, v rozhovore nám prezradil aj to, čo momentálne na YouTube sleduje, aký je jeho vzťah so Sajfom a mnoho ďalšieho.