Štúdio SITA a Igor Grošaft v rozhovore so Simonom Anholtom a Robertom Gloversom na tému:

či je Severná Kórea úspešná v tvorbe národného brandingu čo má K-pop a Gangnam style spoločné s národným brandingom či propagácia turistických atrakcií a prírodných krás pomáha národnému brandingu či je tvorba národného brandingu nákladná záležitosť čo má s národným brandingom spoločné Lionel Messi a jeho tričko z Paris Saint Germain či má význam bojovať proti stereotypom vo vnímaní krajiny a ako ich naopak využiť v prospech brandingu ako do imidžu krajiny vstupujú sociálne siete či pomáha imidžu krajiny, ak sa nestará iba o seba, ale aj o problémy iných

Link na článok: Jedna dobrá verejná politika zasahujúca medzinárodné spoločenstvo urobí pre imidž krajiny viac, ako kampaň za 100 miliónov #studiosita #sita #simonanholt #robertglovers