*Podporte podcast Rutina v aplikácii Toldo a získajte prístup k extra obsahu na sme.sk/extrarutina
Niche parfumy sa v posledných rokoch dostávajú paradoxne viac do stredobodu pozornosti. Aj v našich končinách pribudli viaceré značky, ktoré vyrábajú špeciálne vône, často inšpirované našimi krajinami či konkrétnymi emóciami.
„Parfum je ako umelecké dielo,“ vraví v podcaste Rutina zakladateľ niche parfumérskej značky Pigmentarium Tomáš Ric. Opísal nám, ako u nich vyrábajú parfumy a ako sa uisťuje, že ingrediencie sú kvalitné a boli získané etickým spôsobom.
V epizóde sa ešte dozvieš:
- prečo je marketing parfumov viac ilúzia než pravda,
- ako sa dá vyrobiť vôňa kože, soli či konvalinky bez použitia týchto zložiek,
- aký je rozdiel medzi niche a komerčnými parfumami,
- čo hovorí na kauzu luxusných Lancôme parfumov s detskou prácou,
- ako je možné, že niektoré vône stoja 10 eur a iné aj 350.
Táto epizóda má aj špeciálne predĺžené vydanie pre predplatiteľov podcastu Rutina v aplikácii Toldo. S Tomášom sme sa rozprávali o tom, ako si nájsť tú svoju vôňu a čo robiť, aby ti vôňa vydržala čo najdlhšie.
Prezradil nám aj, ktoré konkurenčné niche parfumy obľubuje a čo hovorí na trend mladých chlapcov, ktorí už v 13-ke investujú do vôní.
Tento obsah je dostupný pre tých, ktorí podporujú Rutinu na Toldo. Klikni sem a pridaj sa k nim tiež.
–
Ak nám chcete napísať, ozvite sa nám na mail [email protected]
_
Všetky podcasty denníka SME nájdete na sme.sk/podcasty
–
Ďakujeme, že počúvate podcast Rutina.
See omnystudio.com/listener for privacy information.