*Podporte podcast Rutina v aplikácii Toldo a získajte prístup k extra obsahu na sme.sk/extrarutina

Niche parfumy sa v posledných rokoch dostávajú paradoxne viac do stredobodu pozornosti. Aj v našich končinách pribudli viaceré značky, ktoré vyrábajú špeciálne vône, často inšpirované našimi krajinami či konkrétnymi emóciami.

„Parfum je ako umelecké dielo,“ vraví v podcaste Rutina zakladateľ niche parfumérskej značky Pigmentarium Tomáš Ric. Opísal nám, ako u nich vyrábajú parfumy a ako sa uisťuje, že ingrediencie sú kvalitné a boli získané etickým spôsobom.

V epizóde sa ešte dozvieš:

  • prečo je marketing parfumov viac ilúzia než pravda,
  • ako sa dá vyrobiť vôňa kože, soli či konvalinky bez použitia týchto zložiek,
  • aký je rozdiel medzi niche a komerčnými parfumami,
  • čo hovorí na kauzu luxusných Lancôme parfumov s detskou prácou,
  • ako je možné, že niektoré vône stoja 10 eur a iné aj 350.

Táto epizóda má aj špeciálne predĺžené vydanie pre predplatiteľov podcastu Rutina v aplikácii Toldo. S Tomášom sme sa rozprávali o tom, ako si nájsť tú svoju vôňu a čo robiť, aby ti vôňa vydržala čo najdlhšie.

Prezradil nám aj, ktoré konkurenčné niche parfumy obľubuje a čo hovorí na trend mladých chlapcov, ktorí už v 13-ke investujú do vôní.

Tento obsah je dostupný pre tých, ktorí podporujú Rutinu na Toldo. Klikni sem a pridaj sa k nim tiež.

Ak nám chcete napísať, ozvite sa nám na mail [email protected]

_

Všetky podcasty denníka SME nájdete na sme.sk/podcasty

Ďakujeme, že počúvate podcast Rutina.

See omnystudio.com/listener for privacy information.