Na túto aj ďalšie zaujímavé otázky nám odpovie Petr Cikán, ktorý je špecialista na email marketing, dátovú analýzu a implementáciu CRM riešení.

ZDROJE:

· Sherpas TECH (www.sherpas.tech) – viac o Petrovi

· Silna káva (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:27] Čo väčšina ľudí o emaily nevie?

· 50% firiem nerobí email marketing alebo ho nerobí dobre

[02:30] Petrov príbeh

· Od 1999 vlastný e-shop

· Email marketingu sa nevenuje toľko špecialistov ako sa venuje napríklad výkonnostnému marketingu

[05:05] ROI email marketingu a jeho ďalšie aspekty

· Udržať ľudí pri projekte cez email, konverzia môže prísť z iného smeru

· častý jav v e-shopoch: zákazníkov s prvou (a často poslednou) objednávkou je 50%

[09:40] Budúcnosť email marketingu

· Smer segmentácie, personifikácie, automatizácie

· Nový smer: podpora AMP – interaktívny obsah.

[16:16] Ako premeniť jednorázových zákazníkov na pravidelných zákazníkov?

· Každá situácia v životnom cykle zákazníka potrebuje iný scenár

· Nepredávať každým emailom

[20:10] Emailing mimo Ecommerce

[21:38] Čo ohrozuje email?

[25:00] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

· Prvá firma

· Pozrite sa na svoj email marketing ako pracuje, pozrite sa čo sa stane keď k vám príde nový zákazník, čo sa stane ak sa niekto stane vašim kľúčovým zákazníkom. Ak sa nič nestane, tak sa skúste zamyslieť, čo by sa malo stať, pretože to posunie Váš email marketing dopredu.

Prihláste sa k odberu EXTRA obsahu Silnej kávy! Každý týždeň vyžrebujeme jedného z Vás, ktorý od nás dostane poukážku na nákup kníh v hodnote 25 EUR (alebo ekvivalent v CZK)

ZDROJE:

· Sherpas TECH (www.sherpas.tech) – viac o Petrovi

· Silna káva (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu