Výber z archívu: Sedem príbehov o začiatku podnikania so
spoločnými znakmi. Všetci udržiavali vieru v to, že sa im to podarí a vykonávali mimoriadne úsilie. A tieto dva elementy tvoria rovnicu, ktorou sa dá opísať niečo, čo pri ich spätnom pohľade na sled udalostí, sa dá nazvať zázrak.

ZDROJE:

[01:13] Jozef Bardík, epizóda 01, „Ako vybudovať úspešný franchising v oblasti, ktorá sa javí ako obsadená?“

[03:20] Zuzana Kedroňová, epizóda 05, „Ako sa dá začať podnikať v tom čo ma baví, v tom čo vyštudoval a zároveň uplatňovať udržateľnosť.“

[05:11] Michal Molčan, epizóda 08, „Ako sa dá vybudovať a udržať vernosť čitateľov po celom svete ak ste tvorcom časopisu, ktorý vychádza 4x ročne a len v tlačenej podobe?“

[07:16] Lucia Kuráková, epizóda 20, „Ako začať podnikať v Španielsku? Inšpiratívny príbeh s Luciou Kurákovovou o založení reštaurácie El Desván v Barcelóne.“

[14:43] Iveta Hrabovská, epizóda 24, „Ako začať podnikať s nápadom ktorý je úplne mimo oblasti, ktorú ste vyštudovali alebo (mimo oblasti ) v ktorej pracujete?“

[17:48] Martin Guttman, epizóda 34, „Ako vybudovať značku (brand), ktorej názov sa stal súčasťou slovníka“

[21:38] Martina Horváthová, epizóda 44, „Ako škálovať podnikanie ktoré má v popise „ručne vyrábané“?“