Prípadová štúdia s Ivetou Hrabovskou, autorkou projektu Gentlejam.

ZDROJE:

· Gentlejam(www.silnakava.sk) – viac o Ivete Hrabovskej, na LinkedIn ako Iveta Hrabovská

· Odporúčaná kniha: Uspejte v online (Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú), Performics kolektív • Lion Communications Slovakia, 2021

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:11] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· Jedinečnosť a originalita nápadu

[02:33] Prečo a ako vznikol nápad

· Nespokojnosť (vyhorenie) v práci, byť pánom vlastného času a vytvoriť niečo pre ľudí čo u nich vyvolá úsmev na tvári

· Jeden deň vznikol nápad a na druhý deň urobená analýza trhu – rozhodnutie začať, dovtedy žiadne skúsenosti s výrobou produktu

[06:15] Ako vznikol prvý prototyp výrobku

[08:39] Ako začať predávať?

· Spolu investované peniaze cca 3.000 EUR vrátane ročného členstva v podnikateľskom klube

· Prvé 3 roky žiadne platené reklamy (len free trafic), Social media – systematicky

[12:21 Od koho sa učiť podnikať?

· Tip: podnikateľský klub – návod na podnikanie,

· Ako sa nezblázniť z toho – okamžite outsourcovať akonáhle to je možné

[14:31] Definovanie ideálneho zákazníka a rebranding po úvodnej fáze

· Gastronomický darček – exkluzívny darček (vytvoriť WOW efekt pre klientov)

· Po troch rokoch – rebranding za pomoci agentúry – akcelerácia

[18:06] Nefinančné vyjadrenie hodnoty firmy

· Ľudia tovar chcú a mať úsmev na tvári

[20:04] Ako pracovať so spätnou väzbou

· To čo sa nepredáva, nepredávať

[21:33] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

· Viera v svoj nápad a mať každé ráno úsmev na perách

[30:39]  Záverečná myšlienka

· Ak si z niečím nespokojná(ý), tak to zmeň!

Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu