Prípadová štúdia s Ivetou Hrabovskou, autorkou projektu Gentlejam.
ZDROJE:
· Gentlejam(www.silnakava.sk) – viac o Ivete Hrabovskej, na LinkedIn ako Iveta Hrabovská
· Odporúčaná kniha: Uspejte v online (Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú), Performics kolektív • Lion Communications Slovakia, 2021
· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu
· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu
· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[01:11] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?
· Jedinečnosť a originalita nápadu
[02:33] Prečo a ako vznikol nápad
· Nespokojnosť (vyhorenie) v práci, byť pánom vlastného času a vytvoriť niečo pre ľudí čo u nich vyvolá úsmev na tvári
· Jeden deň vznikol nápad a na druhý deň urobená analýza trhu – rozhodnutie začať, dovtedy žiadne skúsenosti s výrobou produktu
[06:15] Ako vznikol prvý prototyp výrobku
[08:39] Ako začať predávať?
· Spolu investované peniaze cca 3.000 EUR vrátane ročného členstva v podnikateľskom klube
· Prvé 3 roky žiadne platené reklamy (len free trafic), Social media – systematicky
[12:21 Od koho sa učiť podnikať?
· Tip: podnikateľský klub – návod na podnikanie,
· Ako sa nezblázniť z toho – okamžite outsourcovať akonáhle to je možné
[14:31] Definovanie ideálneho zákazníka a rebranding po úvodnej fáze
· Gastronomický darček – exkluzívny darček (vytvoriť WOW efekt pre klientov)
· Po troch rokoch – rebranding za pomoci agentúry – akcelerácia
[18:06] Nefinančné vyjadrenie hodnoty firmy
· Ľudia tovar chcú a mať úsmev na tvári
[20:04] Ako pracovať so spätnou väzbou
· To čo sa nepredáva, nepredávať
[21:33] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER
· Viera v svoj nápad a mať každé ráno úsmev na perách
[30:39] Záverečná myšlienka
· Ak si z niečím nespokojná(ý), tak to zmeň!