Ivan Zaťko, spoluzakladateľ projektu madebythe: Projektu, ktorý začal jedným diárom Žurnál a vyrástol na komunitu viac ako 20.000 Žurnálistov. V crowdfundingu pomohol viac ako 100 kampaní dotiahnuť do úspešného konca. Medzi najznámejšie patrí napr. Benjamin Button, Crafting plastics, Sentien.

ZDROJE:

· www.ivanzatko.com; www.ivanzatko.sk; email: [email protected] – viac o Ivan Zaťko

· Odporúčaná kniha: Dobrý život (ve stínu konzumní spoločnosti), Tomáš Hajzler

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:38] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· Zameriavať sa na veci ktoré nie sú tak atraktívne/obľúbené a spájať ich s tým čo pridáva hodnotu pre ostatných

[04:50] Čo je to Crowdfunfing?

· prostredníctvom crowdfundingu ľudia realizujú svoje sny bez toho aby dopredu museli skladať veľké množstvo peňazí

[07:21] Vzorový projekt projekt Skinners ($2 milióny)

[10:20] Postup, ako začať

· 1. prieskum trhu, 2. testovanie

· Predpredajová kampaň – prototyp alebo mockup knihy

[13:50] Rozdiel equity a odmenový crowdfunding

[15:30] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

[25:22]  Záverečná myšlienka

· Nastaviť si správne očakávania v crowdfundingu a nehľadať skratky – poriadna príprava, pripravené obdobie na prácu na projekte a po kampani ubrať na tempe a myslieť aj na mentálne zdravie