Dnes sa budeme rozprávať s Martinom Guttmanom, ktorý je zakladateľ a CEO značky Tuli. Tuli sa dostal do povedomia svojim „tulivakom“, ktorý získal niektoré významné ocenenia ako napr. RedDot Award 2013 alebo Národná cena za design 2013. Rozprávať sa budeme o rozprávať o tom Ako vznikol a Prečo vznikol tento nápad. Povieme si aj o tom ako sa dá presadiť s výrobkom, ktorý nemal v našom prostredí vytvorené zázemie, bol netradičný.
V dnešnej I. časti rozhovoru s Martinom sa budeme venovať obdobiu od vzniku nápadu až po marketing v prvých rokoch podnikania. V II. časti rozhovoru v nasledujúcej epizóde sa zameriame na rast a škálovanie podnikania.
ZDROJE:
· [email protected]; www.tuli.sk – viac o Martin Guttmanovi a tuli
· Odporúčaná kniha: 21 lekcií pre 21. storočie, Yuval Noah Harari
· Tip na internetovú pomôcku: pipedrive – nástroj na riadenie obchodu
· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu
· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu
· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[01:54] Ako vznikol nápad?
[04:28] Overovanie konceptu a testovanie produktu na zákazníkoch
[6:58] Zamestnanie a práca na koncepte
[08:35] Štart – prvý obchod, prvý zákazníci
[10:23] Marketing v začiatkoch
[13:25] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER