Stručný rozbor knihy Nadčasový produkt od autora Ryan Holiday. Ako vytvoriť produkt, dielo, ktoré obstojí v skúške času. Ako produkt doladiť, nájsť pre neho trh, vybudovať marketingové kanály, zaujať publikum a vybudovať platformu, ktorá bude rok čo rok generovať rastúce tržby.
ZDROJE:
Diskutovaná kniha: Nadčasový produkt - Ryan Holiday Silna káva (www.silnakava.sk) – web podkastu DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - hlavný partner podcastu Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tuPOZNÁMKY:
[05:22] Prvá kapitola - Kreatívny proces
treba prísť s takým dobrým nápadom, že ho ľudia budú odporúčať priateľom! Minimum viable product - začať s jednoduchou myšlienkou a neustále ju testovať na malej cieľovej skupine až sa dospeje k niečomu použiteľnému Drobné vylepšenia produktu ktorý už existuje na trhu....nestačia, je to nuda a budete čeliť drtivej konkurencii na precpatom trhu.[08:48] Druhá kapitola – Positioning
Byť naozaj dobrý je iba prvý krok. Chcete aby sa o Vás hovorilo, musí byť váš produkt bezpečný a zábavný a musí ľuďom stáť za to, aby prekonali ostych (plachosť, bojazlivosť) a odporúčali ho ďalej. Formulácia projektu: Jednu vetou, jedným odstavcom, jednou stranou Tri krát tá istá odpoveď na otázku: Jedná sa o ......, ktorý ..... Jeho prínos spočíva v tom, že...... a slúži pre.....pretože.....[11:56] Tretia kapitola - Marketing
Najdôležitejšia zásada: Zaistite, aby sa o vašom diele hovorilo! Reťazec odporučenia začína u jedného človeka. Nájdite jedného človeka, ktorý vám dôveruje a predajte mu svoj výrobok. Je dosť nadšený, aby to povedal svojim desiatim kamarátom[15:31] Štvrtá kapitola - Platforma
definícia: kombinácia nástrojov, vzťahov, prístupu a publika, ku ktorej sa musíme dopracovať, aby sme mohli trvalo šíriť svoje kreatívne dielo - nie jednorazovo ale v príbehu celej kariéry. Vytvorte distribučný zoznamPrihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu