Stručný rozbor knihy Nadčasový produkt od autora Ryan Holiday. Ako vytvoriť produkt, dielo, ktoré obstojí v skúške času. Ako produkt doladiť, nájsť pre neho trh, vybudovať marketingové kanály, zaujať publikum a vybudovať platformu, ktorá bude rok čo rok generovať rastúce tržby.
ZDROJE:
- Diskutovaná kniha: Nadčasový produkt – Ryan Holiday
- Silna káva (www.silnakava.sk) – web podkastu
- DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu
- Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[05:22] Prvá kapitola – Kreatívny proces
- treba prísť s takým dobrým nápadom, že ho ľudia budú odporúčať priateľom!
- Minimum viable product – začať s jednoduchou myšlienkou a neustále ju testovať na malej cieľovej skupine až sa dospeje k niečomu použiteľnému
- Drobné vylepšenia produktu ktorý už existuje na trhu….nestačia, je to nuda a budete čeliť drtivej konkurencii na precpatom trhu.
[08:48] Druhá kapitola – Positioning
- Byť naozaj dobrý je iba prvý krok. Chcete aby sa o Vás hovorilo, musí byť váš produkt bezpečný a zábavný a musí ľuďom stáť za to, aby prekonali ostych (plachosť, bojazlivosť) a odporúčali ho ďalej.
- Formulácia projektu: Jednu vetou, jedným odstavcom, jednou stranou
- Tri krát tá istá odpoveď na otázku: Jedná sa o ……, ktorý ….. Jeho prínos spočíva v tom, že…… a slúži pre…..pretože…..
[11:56] Tretia kapitola – Marketing
- Najdôležitejšia zásada: Zaistite, aby sa o vašom diele hovorilo!
- Reťazec odporučenia začína u jedného človeka. Nájdite jedného človeka, ktorý vám dôveruje a predajte mu svoj výrobok. Je dosť nadšený, aby to povedal svojim desiatim kamarátom
[15:31] Štvrtá kapitola – Platforma
- definícia: kombinácia nástrojov, vzťahov, prístupu a publika, ku ktorej sa musíme dopracovať, aby sme mohli trvalo šíriť svoje kreatívne dielo – nie jednorazovo ale v príbehu celej kariéry.
- Vytvorte distribučný zoznam