Je rast podnikania ručne vyrábanej kozmetiky limitovaný? Dá sa škálovať? Ako byť unikátny s výrobkami ktoré na trhu už existujú? Dnes s Martinou Horváthovou, ktorá je zakladateľkou, hlavou a srdcom značky slovenskej prírodnej kozmetiky two cosmetics. Martina je členkou posledného rebríčka Forbes 30 pod 30 a získala ocenenie v kategórii Začínajúca Podnikateľka Slovenska 2017.
ZDROJE:
- www.twocosmetics.sk, IG: @twocosmetics_offcial @martinahrvth
- Odporúčaná kniha od hosťa: Najbohatší muž všetkých čias – Greg Steinmetz; Moc faktov – Hans Rosling Ola Rosling Anna Rosling Rönnlund; Prečo spíme – Matthew Walker; Radikálna otvorenosť – Kim Scott; Girlboss – Sophia Amoruso; Support – Michal Truban; 53 pokusov, ako byť lepší – Jakub Ptačin; Forbidden – Tino Hrnčiar
- www.silnakava.sk – web podcastu
- DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu
- Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[00:59] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?
- Sú potrebné dva základné piliere. vytrvalosť a vízia
[01:45] Prečo kozmetika a aké boli začiatky
- Ambícia podnikať existovalo dlhodobo
- Výroba prvého mydla a 3 roky prípravy/štúdia o kozmetike pred štartom podnikania
[04:04] Ako byť unikátny s výrobkami ktoré na trhu už existujú?
- Od začiatku vedeli čo nechcú, ako majú ich výrobky vyzerať a aké majú byť
- Ľudský prístup, dodanie navyše, nebáť sa ukázať zákulisie firmy
[06:46] Marketing
- Začiatok: Instagram a Facebook vrátane reklamných nástrojov, účasť na markoch a trhy, printová reklama a natívne články
- Teraz: pridali google a influencer marketing
[09:19] Je rast podnikania ručne vyrábanej kozmetiky limitovaný?
- Škálovať – zamestnať nových zamestnancov do výroby alebo automatizovať niektoré úkony
[12:52] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER