Mojim dnešným hosťom je Peter Šebo, odborník na digitálny marketing, sociálne siete a nové trendy v marketingu. Budeme sa rozprávať o tom Ako robiť marketing? Neobídeme dnes ani trendy a dostanete tip na najväčšiu marketingovú príležitosť súčasnosti. Peter Šebo je zakladateľom digitálnej marketingovej agentúry PS:Digital, je spoluorganizátorom najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku – Digital RULEZZ, ako externý pedagóg vyučuje na Fakulte masmediálnej komunikácie.

ZDROJE:

  • Peter Šebo – digitálna agentúra PS:DIGITAL; Podcast buzzworld 
  • Odporúčaná kniha od hosťa: autori: Mark Ritson, Byron Sharp, Les Binet, Richard Shotton
    • odporúčané internetové pomôcky: ChatGPT – vypracuje „akúkoľvek“ úloh; Vizual DALL-E a Midjourney – vizuálne vypracovanie úlohy
  • Silna káva (www.silnakava.sk) – web podcastu
  • DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu
  • Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:05] Čo si myslíš, že je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

  • Vytrvalosť – úspech znamená vydržať dosť dlho v niečom čo robíte dosť dobre

[03:31] Ako robiť marketing v 2023 vo veľkých dinosaurích firmách?

  • Kde začať robiť marketing, všeobecne : Čo vyrábam/predávam? Komu to predávam? Aké mám ciele?
  • Čo moja cieľová skupina očakáva, Kde trávi čas a na aké marketingové impulzy reaguje
  • Jedna z úloh marketingu v stavebných firmách môže byť vytváranie povedomia o firme (aby o nej bolo počuť)

[05:56] Ako robiť predprípravu?

  • Budovanie značky – lepší začiatok marketingu ako výkonnostný marketing
  • Dva atribúty pri budovaní značky: Brand awareness – povedomie o značke a Asociácie – čo chcem aby si ľudia o mojej značke mysleli.

[08:36] Ako si nájsť správny marketingový kanál/platformu.

  • Kto sú zákazníci, to musí definovať podnikateľ. Markeri pomôžu nájsť, kde sa zákazníci (skupina) nachádzajú. Jedna z metrík je zistiť, kde trávia čas (platforma, kanál). Zaujať ich(skupinu) cielenou reklamu.
  • Kreativita – podanie posolstva ktoré zaujme a aby zákazník zistil Čo sa predáva predáva, Čo si má o tom myslieť a aby si zapamätal, či je ďalší krok.

[12:09] Ktorý kanál bude „IN“ v 2023

  • Záleží od výrobku/zákazníkov
  • Trend je video (ale záleží od výrobku/zákazníkov)

[14:36] Vplyv sociálnych médií na podnikanie v budúcnosti

[17:44] Silná káva na záver

  • [18:41] Najväčšia marketingová príležitosť súčasnosti  – TikTok