Na slovenskom Instagrame pribudla čerstvá značka, ktorá len za 7 mesiacov nazbierala 18 000 fanúšikov, obslúžila viac ako 1 000 zákazníkov a expandovala do Južnej Afriky a Nemecka.

Táto značka je absolútnym unikátnom nielen na slovenskom, ale aj českom trhu. Ide totiž o prvú službu predplatenia spodného prádla u nás doma s názvom @muselingerie_

Tento koncept v zahraničí už existuje, no na Slovensku ho len nedávno založila Sabina Reháková. Kde získala inšpiráciu na takýto nápad a ako sa jej to všetko podarilo za tak krátky čas?

Aká je myšlienka za podnikaním so spodným prádlom a prečo ho prepája so sebaláskou žien? Vypočujte si jej vlastnú cestu a kopec inšpirácie v našom najnovšom Social spirit podcaste.

E-shop Muse Lingerie https://muse-lingerie.com/

Instagram Muse Lingerie https://www.instagram.com/muselingerie_/

Denné tipy na sociálne siete s dušou: ⁠https://www.instagram.com/socialspirit.sk/⁠

E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov https://socialspirit.sk/strategia-socialnych-sieti-pre-samoukov-i-e-book/

Prvá hravá pomôcka pre tvorcov na sieťach na Slovensku #SOCIALSPIRITCARDS:⁠ ⁠⁠

https://socialspirit.sk/social-spirit-cards/⁠

(00:00) Intro
(01:38) Kedy vznikla značka Muse? Čo bolo tvojou inšpiráciou?
(02:33) Čo si robila predtým?
(09:40) V čom je Muse iný od ostatných predajcov spodného prádla? Aká je myšlienka aj za samotným názvom "muse"?
(13:40) Robila si si prieskum pred začiatkom podnikania?
(16:20) Čo bolo skôr – tvoj produkt, alebo sociálne siete?
(20:15) Spolupracuješ s niekým na tomto projekte?
(23:50) Aké si mala prekážky a čo ti pomáhalo v ťažších momentoch?
(25:00) V akej fáze sa projekt nachádza teraz?
(28:00) Kedy prišiel nápad expandovať do Juhoafrickej republiky a kedy si sa tam presťahovala?
(34:15) Čo je súčasťou self care klubu a aký je jeho význam?
(35:15) Opíš nám, ako funguje predplatné lingerie boxov a do akej miery využívajú zákazníčky túto možnosť?
(36:35) Ako sa staráš o svoje zákazníčky, aby po mesiaci neodišli z predplatného?
(39:20) Aká je tvoja komunikácia na sociálnych sieťach – stratégia a posolstvo?
(42:30) Aké sú tvoje vyhliadky so značkou Muse do budúcnosti?
(48:50) Záverečná rada