Ako vznikajú čipsy Zuzany Plačkovej alebo rum od Separa? V dnešnej časti relácie Let’s Talk Business sme sa rozprávali o pozadí influencerov, ich marketingu a fungovaniu priamo so CEO spoločnosti Evency, ktorým je Marko Šebesta. Spoločnosť Evency sa pôvodne venovala najmä tvorbe a organizácii eventov. To sa však kvôli pandémii Covidu zmenilo a vďaka “out of box thinkingu” sa im podarilo vytvoriť veľmi silný produktový marketing práve pre influencerov a známe osobnosti. Viac sa však dozvieš v rozhovore.
“Pokiaľ to má mať značku a reklamu od známej osobnosti, tak sa tá známa osobnosť musí pod tým podpísať. Preto tá značka musí byť kvalitná, lebo by to mohlo zničiť povesť influencera.”
Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let's Talk Business.
📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk