Komunikácia je pre značky v dnešnej dobe extrémne dôležitá, no rozpočty sa zmenšujú a najmä menšie prevádzky a eshopy sa dostávajú do existečných problémov. Matej Vittek a CEO Tomáš Janičko z digitálnej reklamnej agentúry ARTEXE ti prezradia, ako sa zmenilo zákaznícke správanie počas koronakrízy.Témou rozhovoru je aj optimalizácia marketingových aktivít a niekoľko rád čo treba spraviť aby moja firma úspešne komunikovala, ale hlavne zarábala. Oplatí sa dnes budovať zložitý web? Svetové trendy ukazujú, že pre zákazníkov je dôležitá jedna vec. Majiteľ agentúry Janičko prízvukuje, že správna komunikácia sa začína analýzou kľúčových slov. Vďaka nej zistíš, čo hľadajú ľudia na Google a ako z toho vieš vyťažiť čo najviac pre svoj biznis. Ak chceš mať prehľad o správnom nastavení marketingu a úspešného podnikania, alebo podnikať plánuješ, tento podcast je práve pre teba. Príjemné počúvanie.
Tento podcast vznikol v spolupráci s ARTEXE