Michal Ščevlík opustil IT sektor a začal podnikať v gastre. O niekoľko rokov sa jeho ROXOR burger stal najlepším burgrom v Bratislave. Za rok 2019 prekonali veľký podnikateľský míľnik a dosiahli v tržbách milión eur. Ako sa podarilo Michalovi vybudovať takúto kvalitnú značku? Cez krízu mnoho gastroprevádzok skrachovalo, on však ostal. Na čom si zakladá a aké tajomstvo ukrývajú jeho burgre? Michal prezradil aj ako vidí náročnosť slovenských zákazníkov a ako sa zmenila gastronomická úroveň za posledné roky. Veľkým trendom súčasnosti sú burgre s mäsovou náhradou. Ako na túto výzvu odpovedá vycibrenou chuťou a nápaditosťou známa burgráreň? Ak si myslíš, že Michal Roxor len riadi, si na omyle. Nájdeš ho v kuchyni, kde tvorí nové chute a burgre. Ananás na pizzi je niektorými považovaný za gastronomické šialenstvo. Michal z Roxoru si povedal, že prečo ho neskúsiť dať do burgru. Čo ty na to? Príjemné počúvanie.
powered by