Hosťom rozhovoru je podnikateľ a marketér Michal Pastier. Jeho najnovším podnikateľským počinom je hybridná reklamná agentúra Darwin & the Machines. Jej cieľom je spájať kreatívne nápady ľudí s dátami a nekompromisnou logikou strojov. Michal Pastier hovorí, že výkonnostný marketing musí byť posilnení prácou so značkou. Výsledkom sú lepšie výsledky pre klientov a lepšia efektivita reklamnej kampane. Za základné parametre dobre reklamnej kapane Michal označuje atraktívnosť, zrozumiteľnosť, konzistentnosť a frekvenciu, v ktorej ju spotrebiteľ vníma. Ak toto so značkou zvládneš, máš vyhraté. Michal hovorí aj o dôležitosti ľahkej rozpoznateľnosti značky. Sem patria nástroje ako prevedenie značky, vizuálna rozlíšiteľnosť, ale aj tzv. sonic branding, teda zvučka. Ako známy marketér vníma funkciu billboardov a na čo by si si mal dať pozor pri výrobe online videí a reklám na Facebook či Youtube? Aká je reálna doba záujmu, kedy spotrebiteľ vníma reklamu online a čo všetko vieš urobiť, aby si tento čas zväčšil? Pozreli sme sa na vnímanie trhu mladými ľuďmi a na to, čo vnímajú, ako najväčší problém v súčasnom spotrebiteľskom svete. To všetko a oveľa viac sa dozvieš v Podcaste s Romčom, ktorý ti prináša špeciálnu business edíciu a rozhovory s úspešným slovenskými podnikateľmi, ktorí otriasli svetom.
powered by