Billdu je šikovný nástroj, ktorý uľahčí fakturáciu a podnikanie malým a stredným podnikateľom. Jeho zakladateľ Erik Hudák nám v rozhovore porozprával, ako Billdu vzniklo a ako prerazili na zahraničných trhoch. Je to projekt konkurujúci aj najväčším fin-tech hráčom vo svojej kategórii.  V rozhovore sa dozvieš, prečo si upravili meno a čo by urobili druhýkrát inak. „Natešení sme si kúpili novú doménu za 1 000 eur. Keď sme zistili, čo náš názov znamená v angličtine, oblial ma pot.“ Ostatným Erik Hudák radí, aby si nevytvárali názov samy, ale aby vyhľadali odborníkov.  Od začiatku mali v pláne preraziť v zahraničí. Erik tvrdí, že na to išli inak ako konkurencia. „Tú konkurenciu, ktorú poznám, našu lokálnu, tí sa snažili etablovať na Slovensku a maximálne chceli ísť do Čiech.“  Touto cestou sa dopracovali až ku 500 000 podnikateľom z celého sveta. Považuje to však iba za prvý krok. Počas korony sa dopracovali k tržbám cez 2 milióny dolárov. Ovládanie hlasom či vystavenie faktúry cez mobilnú aplikáciu. Sú však Slováci pripravení na takéto technológie? Erik v rozhovore popísal aj to, aké sú rozdiely medzi slovenským a zahraničným trhom. „U nás v Billdu je na Slovensku 76 % všetkých faktúr vystavených našou webovou aplikáciou a len ten maličký zvyšok je mobilnou aplikáciou. Keď si to porovnáme s Austráliou, tam je to zastúpenie mobilnou aplikáciou razantne vyššie. Je to 80 % všetkých faktúr.“ 

Tento podcast vznikol v spolupráci s Billdu