Do najnovšej epizódy Let’s Talk Business prijal pozvanie spoluzakladateľ online očnej optiky Eyerim Martin Zahuranec. Ako ich online predajňu ovplyvnila pandémia a aké urobili prvé kroky? Eyerim plánuje otvoriť aj kamennú prevádzku, prečo sa rozhodli k tomuto kroku a čo môžu zákazníci očakávať od tejto predajne? Aký máme trh na Slovensku a ako porovnáva trhy v krajinách, v ktorých pôsobia?

„Keď sme toto naštartovali v roku 2015, urobili sme obrovskú revolúciu v prospech zákazníka, zrazu si ľudia z menších miest mohli vyberať značky, ktoré u nich nie sú dostupné, a ľudia tie produkty mohli dostať za demokratickú cenu, nemali sme na to 200 % maržu a priniesli sme oveľa širšiu škálu produktov,“ hovorí Martin.

Ako sa stali na Slovensku najsilnejšou online očnou optikou a ako je možné, že dokážu vyrobiť vlastnú značku okuliarov za nižšiu cenu, ale v rovnakej kvalite ako drahšie značky?

To všetko a oveľa viac sa dozvieš, ak si nenecháš ujsť najnovší rozhovor s Adamom Šipošom. Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let’s Talk Business.

📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk