Do dnešnej epizódy relácie Let’s Talk Business prijal pozvanie zakladateľ agentúry PS:Digital Peter Šebo, ktorý nám porozprával o aktuálne stále populárnejšej sociálnej sieti Tik Tok. Tá je najmä na Slovensku veľmi prehliadaná v oblasti marketingu. To označuje za veľkú chybu, keďže je na nej už aktuálne kúpyschopná cieľovka a nielen deti, ako si mnohí myslia.  „Treba rozmýšľať aj z dlhodobejšieho hľadiska a budovať značku. To, že tam majú užívatelia dnes málo rokov a nie sú kúpyschopní neznamená, že to bude tak aj o 5 rokov. A pravé vtedy sa rozhodnú pre vašu značku.“  Zároveň vysvetľuje, ako na tejto sociálnej sieti fungujú algoritmy a čo konkrétne robiť a aký obsah tvoriť, aby ste mali vysoké čísla a boli populárnejší. Taktiež hovorí o čase, ktorý trávia ľudia na Tik Toku, ktorý je podobný ostatným sociálnym sieťam, ale zároveň vysvetľuje, o koľko viac obsahu tam skonzumujú. Okrem toho spomína aj úplne novú pracovnú pozíciu, ktorá vznikla vďaka tejto sociálnej sieti a volá sa content hunter. Čo táto pozícia znamená a mnoho ďalších zaujímavých vecí, sa dozvieš práve v našom rozhovore.  „Na Tik Toku ide o obsah, nie o kvalitu. Ľudia sa tam presúvajú, lebo tam nie je toľko reklám.“

Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let’s Talk Business.

📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk